Po co oprogramowanie CRM?

Jeśli CRM to WIEDZA i inteligentna KOMUNIKACJA z klientami wykorzystująca tę wiedzę, to trudno sobie wyobrazić jak te wszystkie informacje można byłoby gromadzić i analizować bez systemu komputerowego.

System CRM integruje informacje o klientach, a także udostępnia narzędzia do inteligentnej komunikacji z klientami.

Przykłady typowych narzędzi i funkcji systemu CRM:

– Segmentacja klientów i kampanie marketingowe, szczególnie te realizowane drogą elektorniczną (e-mail, e-newsletter)

– Sprawy powiązane z klientami i szybka obsługa zgłoszeń i reklamacji (często sprzęgnięte z systemem telefonicznym)

– Tworzenie ofert i wycen, a także aktualna informacja o planowanych przychodach i zyskach dla kierownictwa

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s


%d bloggers like this: