Szef GE: dar słuchania klientów

Jeffrey Immelt, zastępca charyzmatycznego Jack Welch’a, podczas swojej 8-letniej kadencji zwiększył obroty General Electric dwukrotnie do 180 mld dol. Mówi się, że jego spektakularne wyniki biorą się przede wszystkim z uważniejszego słuchania konsumentów sugerujących, czego tak naprawdę oczekują od GE.

Źródło: RP 01/07/09

Wiesz czego klienci oczekują od Twojej firmy? Z czego są najbardziej zadowoleni, a czym najbardziej rozczarowani? Kto jest na liście Twoich 5% najbardziej dochodowych klientów?

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s


%d bloggers like this: